منتـــدي OrifLame ZagaZig
شكرا لمرورك علي منتدانا ( OrifLame ZagaZig )
كل ماهو جديد و حصري من اخبار و عروض اوريفليم
تسعدنا دائما زيارتكم و يشرفنا تسجيلك معنا و عضويتك في شركة اوريفليم
Mob: 012-025-15420
شكرا لمرورك علي منتدانا ( OrifLame ZagaZig )
كل ماهو جديد و حصري من اخبار و عروض اوريفليم
تسعدنا دائما زيارتكم و يشرفنا تسجيلك معنا و عضويتك في شركة اوريفليم
Mob: 012-025-15420
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خاص بأرقي منتجات التجميل الطبيعية و العناية بالبشرة 15420-025-012

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shourub
عضو جديد
عضو جديد

أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  Empty
مُساهمةموضوع: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالسبت مارس 03, 2012 11:35 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياجماعة دة أول موضوع ليا فى المنتدى مع إنى عضوة فيه بقالى فترة مش كبيرة أوى بس مش مشكلة يعنى
إنتوا طبعا كلكم كنتم عارفين إن كان فيه إجتماع النهاردة فى نادى الرى وطبعا أنا بجد بشكر الأستاذة الجميلة سحر فوزى ع اهتمامها بينا وإنها تعبت نفسها النهاردة وجت علشان تقابلنا وتفهمنا كل حاجة وكل اللى كان عاوز حاجة كانت بتقوله ع طول
أدخل فى الموضوع بقا لإنها بجد إنسانة مهما اتكلمت عنها وعن روحها الجميلة مش هقدر أوصفها I love you
انا حبيت بس أحكيلكم عن اللى أنا شخصيا استفدته من الاجتماع دة وهو بجد اجتماع لذيذ جدا وكفاية إنى اتعرفت ع ناس جديدة وبجد كان جروب زى العسل وبنات جميلة جدا وأنا بجد دى حاجة فرحت بيها جدا Very Happy علشان أنا بحب الناس جدا وبحب أتعرف ع ناس جديد وخصوصا لما يكونوا زى العسل كدة زى اللى عرفتهم النهاردة دة غير بقا أن كالن عندى معلومات غلط ومش فاهماها كويس والحمد لله المعلومات دى اتصلحت وفهمت أكتر وكمان الإجتماع دة حلو فى إننا بنعرف من بعض الحاجات اللى عجبتنا واللى طلعت كويسة معانا علشان كلنا نستفيد من بعض وكمان اللى قابلته مشكلة مثلا بنحاول نلاقى حل ليها ونتجنبها بعد كدة
المهم بجد الاجتماع كان كويس جدا وكل شهر وكلكم طيبين إن شاء الله ويارب الشهر الجاى الجروب يكبر ونتعرف أكتر ع بعض ونستفيد من بعض أكتر
Sahar Fawzy
Admin
Admin
Sahar Fawzy

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالأحد مارس 11, 2012 3:25 pm

مرسييييي لسارة صاحبة الموضوع
و مرسي لمون مون
و ان شاء الله كل اجتماع يكون مثمر اكتر من اللي قبله
و كلنا نستفاد دايما من خبرات بعض
https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Zagazig/184964001582365?s
shaimaasabry3
عضو نشيط
shaimaasabry3

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالأحد مارس 11, 2012 4:57 pm

اشكرك ياساره على كلامك الطيب وكل شهر وانتى طيبه وبجد انا فرحانه اى انى اتعرفت عليكى لانى ببقى سعيده قوى لما بكون ما ناس روحهم حلوه زيك ونفسى نتقابل تانى معاكى ومعا استاذتنا سحر فى الاجتماع الثانى
واكتر حاجه عجبتى واستفدت منها لما كلنا كنا بنسال واستاذه سحر تجاوب اتعلمت حاجات كتير نكم
وكل شهر وانتى طيبه ياساره وكل شهرو استاذه سحر طيبه

ومنتظره معاد الاجتماع الثانى
shourub
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2012 10:39 pm

ربنا يخليكى ياشوشو يارب والله انا اللى سعيدة جدا إنى اتعرفت عليكى ياحبيبتى وإن شاء الله نتقابل تانى على خير
shaimaasabry3
عضو نشيط
shaimaasabry3

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2012 11:07 pm

ان شاء الله
bounce bounce bounce bounce
mero reda
عضو جديد
عضو جديد
mero reda

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 21, 2012 10:32 am

يا رب أعرف أحضر الإجتماع الجاى
Sahar Fawzy
Admin
Admin
Sahar Fawzy

مُساهمةموضوع: رد: أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا    أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 21, 2012 11:27 am

mero reda كتب:
يا رب أعرف أحضر الإجتماع الجاى

تنوري يا مروة و يارب تقدري ان شاء الله
https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Zagazig/184964001582365?s

أخبار الإجتماع الشهرى مع أستاذتنا
صفحة 1 من اصل 1