منتـــدي OrifLame ZagaZig
شكرا لمرورك علي منتدانا ( OrifLame ZagaZig )
كل ماهو جديد و حصري من اخبار و عروض اوريفليم
تسعدنا دائما زيارتكم و يشرفنا تسجيلك معنا و عضويتك في شركة اوريفليم
Mob: 012-025-15420
شكرا لمرورك علي منتدانا ( OrifLame ZagaZig )
كل ماهو جديد و حصري من اخبار و عروض اوريفليم
تسعدنا دائما زيارتكم و يشرفنا تسجيلك معنا و عضويتك في شركة اوريفليم
Mob: 012-025-15420
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خاص بأرقي منتجات التجميل الطبيعية و العناية بالبشرة 15420-025-012

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lami_cat
عضو جديد
عضو جديد

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ Empty
مُساهمةموضوع: يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^   يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 14, 2011 4:33 pm

[i] [b] دي اول مرة هكتب فيها موضوع في منتدي ويا رب الموضوع يعجبكوا .. انا طبعا جبت كتالوج 13 وعجبني جدا جدا وعملت اوردر منه كمان بس ادعولي يوصل قريب ^_^ لاني مستنياه بفارغ الصبر .. طبعا الكتالوج في حاجات جامده جدا جدا بس انا هقولك على اللي عجبني منه واللي جربته وكان ممتاز ونبدا مع اول حاجة :
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 68705837يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 21673_2
ده من اول ما طلع كنت هجنن عليه .. ريحته تحفة وهادية ومنعشة في نفس الوقت كان غالي طبعا وفي الكتالوج ده نازل بسعر كويس اوي فجيبته طبعا
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 52295976يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 18460_2
الروج ده انا جربته .. ميزته ان طري جدا على الشفايف مش بيخلي الشفايف تقشر زي الروج العادي يعني منه رووج ومنه زبده كاكاو جربته قبل كده وجيبته منه تاني الكتالوج ده
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 26193348يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 21254_2
الروج ده بقى انا مجربتوش قبل كده بصراحة .. بس عجبتني الوانه واحساسي انه هيكون جامد ان شاء الله زي ما اورفيلم عودتنا

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 89293161
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ Safe_image.php?d=AQBY87FQvokurFyu&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fimg841.imageshack.us%2Fimg841%2F7489%2F89293161.th

المجموعة دي من البرفانات انا جبتها قبل كده مرتين والتلاتة حلوين اوي بس اكتر واحده عجبتني الفاير هي ريحتها جامده شوية بس حبتها وجبت منها المرة دي كمان الايس والاير هاديين جدا للي بيحب البرفانات الهادية .. من الاخر المجموعة دي هدية I love you
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 15027_2
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 43169422ميزة الماسكارا دي انها water proof ضد المية وده عشان تحطيها وانتي مطمنه انها مش هتسيح تحت العين ولا فوقيها ... وهتفضل ثابته طوول اليوم والفرشاة بتاعتها سيلكون لطيفة على العين Smile
يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 66263528يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 18454_2
ده اخر منتج انا اشتريته من الكتالوج ده وجربته قبل كده ومفعوووله بجد تحفة بيحسسك بالنظافة والانتعاش وده مهم جدا بالذات للمناطق الحساسة Smile

عارفة طولت عليكو بس حبيت انقلكوا تجربتي مع منتجات اوريفليم .. يمكن تفيدكوا بحاجة ^_*
Sahar Fawzy
Admin
Admin
Sahar Fawzy

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^   يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 15, 2011 1:16 am

تسلم ايديكيي يا lami cat
موضوع جميل جداا جداا و شرح وافي للمنتجات
ان شاء الله الاوردار يوصلك و تفرحي بالحاجات بتاعتك
https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Zagazig/184964001582365?s
Sara_LittlePrincess
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^   يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 24, 2011 3:30 am

دي أول مرة أكتب هنا في المنتدى

هحكي عن تجربتي للحاجات اللي جبتها من كتالوج شهر ديسمبر

=================================

1- Architect Eau de Toilette

طبعا دا بيرفيوم رجالي ... بس ريحته .. مالهاش حل .. عاملة زي البيرفيومس الغالية

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 21559_1

=============================

2- HairX Repair Therapy Hair Mask

ماسك شعر أو بمعنى أصح حمام كريم تحفة وريحته تجنن بالليمون وكان له مفعول سحري معايا .. ودا تاني مرة أجيبه.

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 14712_1

=============================

3- GG Pressed Bronzing Pearls - Glow

روجاجو جيورداني الكرات المضغوطة .. له تأثير حلو أوي زي الكرات العادية بتاعة جيورداني بس الفرق انها حتة واحدة Smile

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 21634_2

===============================

4- Pure Nature Organic Aloe Vera & Arnica Extract Soothing Face Cream

كريم للوجه بالصبار .. في الأول مش هيكون في فرق أوي ... بس بعد كذا مرة .. هتبدأوا تحسوا بالفرق .. وريحته جميلة .. والجميل فيه إنه مناسب للبشرة الحساسة زي حالاتي.

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 18920_2

=================================

5- Oriflame Beauty Waterproof Eye Make-up Remover

مزيل للماكياج المضاد للمياه ... لسه ما جربتوش .. بس أكيد أحسن من أي طريقة تانية لإزالة الميك أب

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 22861_2

======================================

6- OB Studio Artist Foundation -

كريم أساس استوديو أرتيست ... خفيف على البشرة .. وناعم .. وريحته حلوة (أصل أنا بحب ريحتهم أوي)

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ 22908_2

===================================

ودي كانت تجربتي لكتالوج 13
Sahar Fawzy
Admin
Admin
Sahar Fawzy

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^   يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 24, 2011 10:40 am

سارة ممكن سؤال ؟
انهي احلي الكرات الكور والا الكرات المضغوطة ؟
انا اصلي بفكر فيها بس مش عارفة مين الاحلي
https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Zagazig/184964001582365?s
Sara_LittlePrincess
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^   يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 24, 2011 10:03 pm

بصي يا سحر ... أنا مقدرش أحكم بينهم هم الاتنين عشان أنا مجربتش الكرات العادية .. أعتقد دا بيتوقف على طريقة وضع الفرشاة للبلاشر

يا ناس يا عسل الكتالوج الجديد وصل ^_^
صفحة 1 من اصل 1